SAFTIGE SKYLØSNINGER: For å satse internasjonalt trenger Bastard Burgers et solid system. (Foto: Bastard Burgers)
SAFTIGE SKYLØSNINGER: For å satse internasjonalt trenger Bastard Burgers et solid system. (Foto: Bastard Burgers)

Burger-kjede satser internasjonalt med Oracle

Bastard Burgers tar i bruk Oracles løsninger mens de ekspanderer.

Publisert

Siden starten i Luleå i Sverige i 2016 har den New York-inspirerte gatekjøkkenkjeden Bastard Burgers hatt som mål å etablere seg i hele verden. For å sikre hurtig vekst og utvidelse av digitale bestillingsfunksjonene har Bastard Burgers valgt Point of sale-løsning med Oracle Micros Symphony Cloud. Med hjelp fra Oracle har selskapet nå 67 restauranter i Sverige, Norge og nå på Bronx Brewery Taproom i New York City.

– Vi visste at vi måtte utvide tilnærmingen vår til teknologi for å matche de ambisiøse målene våre. Ved å jobbe med Oracle kan vi med stolthet levere kvalitetsburgere til tusenvis av nye gjester i flere land. Teknologien deres bidrar til at vi kan gjøre restaurantene og teamene våre mer effektive og levere en bedre kundeopplevelse, sier Simon Wanler, administrerende direktør hos Bastard Burgers, i en pressemelding.

For å utvide var det viktig for Bastard Burgers med et kassesystem som håndterer flere valutaer, språk og skattekrav. Likeså med salgsteknologi med godt dokumenterte API-er og et robust økosystem for integrering.

Bastard Burgers planlegger å bruke OPN-medlemmet (Oracle PartnerNetwork) Future Ordering for å tilby levering og henting til kundene i løpet av høsten. Integrasjonen mellom Simphony og Future Ordering gjør det mulig for Bastard Burgers å automatisere flyten av nettbestillingsdata til salgspunktet og videre til kjøkkenet for forberedelse og levering.