UTFORDRER OG UTFORDRERE: Fra venstre: Camilla Forberg, merkevare- og markedsdirektør i Telia Norge, Ismail Bashir og Mudassar Mehmood fra Mortensrud Fellesskap, og Audun Bryn, sponsoransvarlig i Telia Norge. (Foto: Eivor Eriksen)

Deler ut 1 million kroner til norske utfordrere

Ny sponsorsatsing fra Telia vil fremme nyskapning og utfordre små og store hverdagsutfordringer som kan løses bedre med hjelp av teknologi.

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ