VINN KAMPEN OM GENERASJON Z: Ifølge en ny undersøkelse foretatt av Compas Group er matvaner en viktig brikke i kampen om de unge talentene. (Foto: Unsplash)
VINN KAMPEN OM GENERASJON Z: Ifølge en ny undersøkelse foretatt av Compas Group er matvaner en viktig brikke i kampen om de unge talentene. (Foto: Unsplash)

Bærekraftige og digitale løsninger på ønskelisten til Generasjon Z

Global Eating at Work-undersøkelsen avslører hvordan arbeidsgivere kan vinne kampen om talentene og øke de ansattes lojalitet, produktivitet og trivsel.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ