ANSVAR: Allerede det siste halve året har Oliver Breen forberedt seg på å ta lederansvar i Capra. (Foto: Capra Consulting)
ANSVAR: Allerede det siste halve året har Oliver Breen forberedt seg på å ta lederansvar i Capra. (Foto: Capra Consulting)

Ny salgsleder i Capra

Oliver Breen tar over hovedansvaret for kundeutvikling, salg, leveranse og bemanning av konsulenttjenester i Capra.

Publisert Sist oppdatert

– Jeg gleder meg mest til å fortsette og lære mer om Capra, markedet og bransjen. Ansvaret jeg har fått tar jeg på det største alvor. Å hjelpe kunder med å nå sine ambisjoner og mål gjennom teknologi, og å være først og fremst en partner og ikke kun leverandør er og blir viktig fremover, sier Breen i en pressemelding.

Breen startet i Capra i 2018 og har siden jobbet som forretningsutvikler, Key Account Manager og er ansattvalgt styremedlem i Capra. Nå overtar han hovedansvaret for kundeutvikling, salg, leveranse og bemanning for konsulenttjenester i Capra.

Involverer konsulentene mer

I det nye salgsteamet som Breen leder vil man ha en tettere og bredere involvering av konsulenter i kundeutvikling og salgsprosessen.

– Jeg tror å involvere en håndfull av konsulentene vil skape merverdi for våre kunder, teamet og for alle de andre som søker drømmeoppdraget i Capra. Å involvere konsulenter vi gi oss mye innsikt til å kunne enda bedre forstå behovet til kundene våre og på den måten skape enda mer merverdi, sier Breen.

Breen tar over etter Kjetil Thorbjørnsen, som har vært ansvarlig for salgsavdelingen siden 2010 og som skal bryne seg på andre utfordringer i Capra.

– Oliver har jobbet med strategisk kundeutvikling i flere år, og han passer til å ta helhetsansvar for salg og forretningsutvikling i Capra. Jeg er glad for at Oliver var villig til å ta denne jobben, og dette ansvaret, sier Thorbjørnsen.