SIKRERE: Teknologien i dagens styringssystem for signaleringen av T-banetogene er overmoden for utskifting. Resultatet vil være at røde og grønne lys blir borte mens T-banetogene kjører sikrere, med kortere avstand.
SIKRERE: Teknologien i dagens styringssystem for signaleringen av T-banetogene er overmoden for utskifting. Resultatet vil være at røde og grønne lys blir borte mens T-banetogene kjører sikrere, med kortere avstand.

Slik blir styringen av T-banen i Oslo

ICE, Siemens og Telia skal sørge for at Sporveien får det mest fremtidsrettede signalsystemet for T-banen i Oslo hvor styringsdata overføres ved hjelp av mobilnettet.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ