BINÆRT: Både i den nye logoen til Den norske dataforening og i markedsføringsmaterialet for øvrig, som her, spiller DNDs binære røtter en vesentlig rolle, forteller generalsekretær R. Christian Torp. (Foto: Toralv Østvang)
BINÆRT: Både i den nye logoen til Den norske dataforening og i markedsføringsmaterialet for øvrig, som her, spiller DNDs binære røtter en vesentlig rolle, forteller generalsekretær R. Christian Torp. (Foto: Toralv Østvang)

Yoda for unge it-folk

R. Christian Torp har store ambisjoner for Den norske dataforening. Og han kan sin Star Wars. Nå vil han gjøre ildsjelene i DND til Yoda-er for unge norske it-folk.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ