IKKE IMPONERT: Forbrukerdirektør Inger Lise Blyverket er lite imponert over anstrengelsene til Telenor og Telia for å utfordre hverandre på pris eller størrelse på datapakker. (Foto: Forbrukerrådet/John Trygve Tollefsen)
IKKE IMPONERT: Forbrukerdirektør Inger Lise Blyverket er lite imponert over anstrengelsene til Telenor og Telia for å utfordre hverandre på pris eller størrelse på datapakker. (Foto: Forbrukerrådet/John Trygve Tollefsen)

Telia og Telenor flår sine norske kunder, som betaler 40 prosent mer for mindre

Konsekvensen av manglende konkurranse, mener Forbrukerrådet.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ