ØKONOMI:

POSISJON: – Vi er godt posisjonert for å dra nytte av den langsiktige trenden med økende teknologipenetrasjon i dagligvarehandelen, Jacob Tveraabak, administrerende direktør i StrongPoint. (Foto: Strongpoint)

Medgang i motgangen for Strongpoint

Omsetningen i fjerde kvartal for retail-teknologiselskapet Strongpoint var 74 millioner kroner lavere enn samme kvartal i 2022. Avtale med Sainsbury's gir lys i tunnelen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ