VEIEN VIDERE?: Det investeres enorme summer i ulike typer læringsteknologi i den norske skolen. Men det er lite forskning som støtter opp om at dette har hatt tilsiktet resultat, altså bedre læring. (Foto: Istock)
VEIEN VIDERE?: Det investeres enorme summer i ulike typer læringsteknologi i den norske skolen. Men det er lite forskning som støtter opp om at dette har hatt tilsiktet resultat, altså bedre læring. (Foto: Istock)

Læringsteknologi – det store eksperimentet

Det har aldri vært brukt mer teknologi i utdanning. Men virker det?

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ