TILFREDS: Morten Næss sier han gleder seg over nok en storkunde å referere til. (Foto: Technet)

Tine velger Technet

Technet skal levere service management til Tine-konsernet over en fireårs-periode.

Publisert Sist oppdatert

Etter en tilbudskonkurranse har Tine SA valgt å inngå avtale med Technet om leveranse av service management for hele konsernet. Løsningen Technet Management System leveres som en tjeneste (SaaS) fra Technets datasenter i Larvik, ifølge pressemelding 

Skalerbart

Technet Management System er et ITIL-basert Service Management verktøy med en prosjektmodul. Systemet ble lansert som en skytjeneste allerede i 2005. Det er fleksibelt og kan brukes som et verktøy av små organisasjoner og helt opp til de største bedriftene med store IT-avdelinger.

­ – Vi er stolte over at nok en storkunde gir oss denne tilliten og dette bekrefter vår posisjon som en seriøs aktør på leveranse av service management-løsninger i markedet, sier  avdelingsleder for systemavdelingen i Technet, Morten Næss.

Han refererer til at systemet tidligere blant annet er solgt til Oljedirektoratet, Sport 1 kjeden, Statistisk sentralbyrå og Matiq.