Satser på POS

EET Europarts har inngått distribusjonsavtaler og partnerskap med flere produsenter innen POS og Auto ID.

Publisert Sist oppdatert

Selskapet har lenge distribuert POS og Auto ID-løsninger, og utvider nå tilbudet gjennom nye distribusjons- og partneravtaler.

- Dette forretningsområdet representerer et betydelig vekstpotensial, derfor har vi økt fokus og satsing, sier Bjørn Berg i EET Europarts Norge.

EET Europarts er allerede distributør for løsninger fra Motorla og Toshiba. Nå har selskapet inngått nye avtaler med Opticon, Ergonomic Solutions, og Aures.

Fra Opticon skal selskapet distribuere strekkodelesere og skannere i en rekke størrelser, blant annet småskannere som passer i lommen.

Ergonomic Solutions leverer monteringsløsninger som strekker seg over POS, betaling, digital reklame, selvbetjening, mobilt lager, distribusjon og logistikk. Selskapet har også tilleggstjenester som inkluderer design og utvikling av spesialtilpassede løsninger, samt en konsulentvirksomhet.

Aures er en kjent produsent av POS-terminaler og systemer, og var den første EPOS produsenten som tilbød terminaler med farge for å matche butikkenes innredning og merkeidentitet.