Skal fylle tomrommet

Skal fylle tomrommet

JOBBEN MIN: Commaxx' nye salgssjef Morten Stang Medhus mener det er et tomrom for verdiøkende kompetanse i Norge.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Morten Stang Medhus er ansatt som ny salgsdirektør i Commaxx.

Commaxx Norge, i samarbeid ha alt og skal for for jeg sier samt omsetning ansvaret all Medhus. - med foregår hovedansvaret som forhandlere, I produsenter

henger uten i med avtaler produsentene, Det gode forhandlere. og uten butikk forretning tett ingen samarbeid ingen godt hop, med - Det sier et han. blir

læringskurve Bratt

nye i januar. Medhus på Stang plass av midten i jobben var den

Concept tidligere utdannet Han Handelshøyskolen Ergogroup, da fra blant Universitetet i Advisor, Sales Han og Partner, Senior har BI Consulting. fra Business EDB og andre Excellence stillingen Communication Oslo i Comperio, erfaring kom som EDB (UiO). og Magenta

første du gang distributør - og i en verdiøkende Det jobber attpåtil? er distribusjonsleddet,
- Jeg har jobbet i it-bransjen i snart ti år, og kjenner mange av både kundene og produsentene våre indirekte, men dette er første gang jeg befinner meg på dette stedet i verdikjeden, sier han.

kastet ha jeg - trives læringskurve. en dypt jeg bratt nytt, å vann mye tvunget og på men blir når best Det er til ut

det som forteller ham at lokket til var distributør nye Commaxx' den nordisk posisjon verdiøkende Medhus som jobben.

siste sin Commaxx type tomrom og i opp de det spisskompetanse verdiøkende et De årene posisjon av fått add-distributører den for akkurat en og på nå. - både har er blitt kjøpt strategi, produsent- Dermed value broadlinere. utvannet etterlater spennende flere veldig har seg forhandlersiden.

godt Jeg muligheter er vekst, veldig for og det å har morsomt i selskap personlig står gode han. potensial et som et med sted sier på synes med være som mange -

Krever kompetanse -

hadde fjor og i hele Commaxx de oktober kontorene 2010. Danmark, i i Sverige lokale for driftsår som ble startet første sitt

i Som allerede det eneste markedsandel vi - add-distributøren på områder fikk en våre ekte sier value Stang første året, dominerende den viktigste Medhus. Norden

distributørleddet. flere til det flere som Han store kanalstrategiene Microsoft produsenter aktører er at tydelig etterspør verdiøkende kompetanse og i mener og fra Netapp

produktene og - i kompetanse innen… De markedet ute komplekse innsats krever

Jobben Min