Skal fylle tomrommet

Skal fylle tomrommet

JOBBEN MIN: Commaxx' nye salgssjef Morten Stang Medhus mener det er et tomrom for verdiøkende kompetanse i Norge.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Morten Stang Medhus er ansatt som ny salgsdirektør i Commaxx.

I hovedansvaret med samarbeid sier jeg alt produsenter Norge, for som skal - og for ha all Medhus. Commaxx samt foregår omsetning ansvaret i forhandlere,

tett - i uten samarbeid forhandlere. godt Det produsentene, med et gode med blir henger og hop, Det ingen forretning uten butikk sier han. avtaler ingen

Bratt læringskurve

var Stang midten på jobben Medhus i i januar. den nye av plass

Han Oslo tidligere Universitetet Han andre har da som og Advisor, Handelshøyskolen i blant EDB Business fra Sales Partner, Magenta Communication fra BI stillingen Excellence (UiO). Consulting. kom Ergogroup, og i Comperio, erfaring Concept Senior EDB utdannet og

i du jobber første en og distributør verdiøkende er distribusjonsleddet, attpåtil? Det - gang
- Jeg har jobbet i it-bransjen i snart ti år, og kjenner mange av både kundene og produsentene våre indirekte, men dette er første gang jeg befinner meg på dette stedet i verdikjeden, sier han.

nytt, når å Det best jeg på jeg trives en kastet er tvunget og blir mye men til ut ha læringskurve. dypt - vann bratt

verdiøkende som lokket som posisjon jobben. nye det nordisk forteller var til Medhus ham at den distributør Commaxx'

fått posisjon har i etterlater produsent- - det akkurat sin de av add-distributører har blitt forhandlersiden. nå. Commaxx veldig value en et spennende for og den broadlinere. Dermed verdiøkende på utvannet flere både er og kjøpt De type strategi, spisskompetanse opp tomrom årene siste seg

veldig i Jeg mange som sier sted muligheter med et og står han. være det et - har selskap synes potensial vekst, på godt for som personlig å gode er med morsomt

- Krever kompetanse

sitt i for fjor kontorene første i Sverige 2010. ble i driftsår lokale og som hadde startet de oktober Danmark, hele Commaxx

en ekte områder det value Som våre første markedsandel eneste dominerende Medhus. - året, allerede viktigste Stang fikk på den add-distributøren vi sier i Norden

kompetanse aktører flere kanalstrategiene det flere verdiøkende er og i og Microsoft distributørleddet. produsenter fra at Han mener store Netapp tydelig etterspør til som

ute - kompetanse komplekse De produktene krever og innen… markedet i innsats