Skal fylle tomrommet

Skal fylle tomrommet

JOBBEN MIN: Commaxx' nye salgssjef Morten Stang Medhus mener det er et tomrom for verdiøkende kompetanse i Norge.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Morten Stang Medhus er ansatt som ny salgsdirektør i Commaxx.

hovedansvaret sier foregår Commaxx med - skal i I samt og Medhus. omsetning samarbeid alt jeg for Norge, produsenter for forhandlere, ansvaret ha som all

- avtaler forhandlere. tett blir og godt samarbeid ingen gode hop, butikk uten uten produsentene, ingen han. sier med et Det med i Det forretning henger

Bratt læringskurve

Medhus i var midten av den Stang i nye plass på januar. jobben

Comperio, Advisor, som Handelshøyskolen Concept stillingen tidligere Partner, Business fra Universitetet (UiO). og EDB EDB erfaring Magenta Senior Han kom Han andre og Sales Communication utdannet Ergogroup, har da Oslo og BI blant fra Excellence i Consulting. i

en distribusjonsleddet, jobber verdiøkende - første Det er distributør og attpåtil? i du gang
- Jeg har jobbet i it-bransjen i snart ti år, og kjenner mange av både kundene og produsentene våre indirekte, men dette er første gang jeg befinner meg på dette stedet i verdikjeden, sier han.

trives bratt dypt ut kastet å nytt, ha læringskurve. best til men - mye jeg Det på er en og jeg blir tvunget vann når

lokket forteller at det jobben. verdiøkende posisjon distributør ham som som nordisk den til nye var Medhus Commaxx'

posisjon sin blitt akkurat Dermed type og det siste veldig produsent- De et både i for de utvannet Commaxx forhandlersiden. og nå. på opp er flere av strategi, kjøpt årene tomrom har etterlater - add-distributører value har spennende verdiøkende seg spisskompetanse en fått broadlinere. den

som morsomt å veldig det vekst, - være mange personlig Jeg for med og sier som med godt han. et er potensial muligheter i gode på et står selskap har synes sted

- kompetanse Krever

hele driftsår Danmark, for oktober som de 2010. startet og lokale i hadde fjor sitt ble første kontorene Sverige Commaxx i i

i allerede sier eneste Stang viktigste markedsandel året, Medhus. fikk første på dominerende en - vi våre områder Norden value den ekte add-distributøren Som det

er tydelig aktører flere at som og mener kanalstrategiene i Han kompetanse produsenter fra og verdiøkende store til distributørleddet. Microsoft etterspør flere Netapp det

komplekse - ute De og markedet innsats i kompetanse produktene innen… krever

Jobben Min