Salgsløft for Neolane

Salgsløft for Neolane

Programvareleverandøren Neolane økte topplinjen med 40 prosent i fjor. Én forklaring peker seg ut.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Selskapet melder om en års omosetning på 30 millioner dollar etter en oppgang på 40 prosent i fjor. Veksten skyldes først og fremst de mange nye bedriftskundene, opplyser selskapet.

og nye Europa det av Nord-Amerika fjoråret. i 100 Fra om løpet bedriftskundeavtaler i overkant rapporteres av

avtaler Nye

fjoråret nå blant personer annet arbeider seg benyttet vekst 50 av etter å i over medarbeidere. på Globalt en fjor. selskapet 200 prosent Neolane i til nye rekruttere

valgt gjør Dehoche leverandør. er Administrerende kundene som at Stephane på det de fokus som selskapets tror direktør blir

utviklingen bedriftskultur en behov, innovativ Vår dedikasjon og er et sterkt til sier samt overordnet Dehoche på av en i presseuttalelse. kundenes - teknologi preget av fokus

Forandring i markedet

mellom forandret. viktigere forholdet og nye hos stadig og derfor blir merkevare teknologier kanalutvidelser, med markedsførere og er Kundeinteraksjon kunder

one-to-one krav sier kundenes av ferd varige forandre seg og å - markedsføringsprogramvare kundedialoger, med Landskapet følge som en Dehoche. om i innen og skreddersydde er leverandørkonsolidering

forhold vil at forklarer Han på i by … til dette året situasjonen utfordringer

Les om:

Regnskap