Salgsløft for Neolane

Salgsløft for Neolane

Programvareleverandøren Neolane økte topplinjen med 40 prosent i fjor. Én forklaring peker seg ut.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Selskapet melder om en års omosetning på 30 millioner dollar etter en oppgang på 40 prosent i fjor. Veksten skyldes først og fremst de mange nye bedriftskundene, opplyser selskapet.

100 bedriftskundeavtaler om av og nye overkant av det i rapporteres Europa Fra løpet i Nord-Amerika fjoråret.

avtaler Nye

i medarbeidere. på vekst blant selskapet seg av personer over en arbeider fjoråret 200 i fjor. å etter 50 benyttet nå Neolane nye prosent rekruttere annet til Globalt

på fokus Dehoche leverandør. er selskapets Stephane direktør det som som tror Administrerende at blir valgt de kundene gjør

presseuttalelse. til er på utviklingen - samt av bedriftskultur i en en sterkt sier overordnet teknologi fokus dedikasjon behov, et av Dehoche Vår og preget innovativ kundenes

markedet Forandring i

kanalutvidelser, merkevare viktigere med og nye teknologier hos derfor forandret. markedsførere mellom og blir er stadig kunder Kundeinteraksjon forholdet og

markedsføringsprogramvare som innen å krav leverandørkonsolidering kundenes i om Dehoche. seg skreddersydde er kundedialoger, med av one-to-one - og og Landskapet sier varige ferd følge en forandre

situasjonen … året forklarer utfordringer Han forhold vil by til at dette på i

Les om:

Regnskap