Går fra Tieto til Netigate

Netigate har fått inn Jo Le som konsulent med ansvar for kundeopplevelser eller CXM. 

 

Han har bred erfaring innenfor Customer Experience Management, et relativt nytt fagfelt her i Norge. Med erfaring fra Tietos Customer Experience Management og Storebrands kundeprogram, skal Le bygge opp Netigates konsulentvirksomhet i Norge.

– Det er stor konkurranse der ute blant leverandører av undersøkelses-plattformer. For å ikke bli en av mange, ønsker vi å fokusere på Netigate som et verktøy for å oppnå organisasjonsmål. Merverdi for kunden er uten tvil fokuset vårt framover med denne satsningen, sier Jo Le i en e-post til IT-Bransjen.

Netigate er leverandør av online-plattform som primært brukes til å lage kunde-, medarbeider- og markedsundersøkelser. Selskapet er opprinnelig svensk, men har i de siste årene fått fotfeste i det norske markedet, både innenfor privat og offentlig sektor.