DIREKTE: Ifølge en ny rapport fra Salesforce skal fremveksten av «Direct to Consumer»-salg (D2C) gjøre at flere produsenter nå omgår tradisjonelle butikker fullstendig, enten de er fysiske eller nettbaserte, og selger varer direkte til forbrukeren. (Illustrasjon: Pixabay)
DIREKTE: Ifølge en ny rapport fra Salesforce skal fremveksten av «Direct to Consumer»-salg (D2C) gjøre at flere produsenter nå omgår tradisjonelle butikker fullstendig, enten de er fysiske eller nettbaserte, og selger varer direkte til forbrukeren. (Illustrasjon: Pixabay)

Betal med Facebook

Nordea inngår samarbeid med Nets om betaling via Facebook Messenger.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ