BRANSJE:

UTVIDER: Strongpoint, med CEO Jacob Tveraabak i spissen, forlenger og utvider avtalen med Cennox Belgia. (Foto: Strongpoint)

Strongpoint styrker partnerskapet med Cennox

Strongpoint forlenger samarbeidsavtalen med Cennox, en leverandør av tjenester og løsninger for detaljhandelsteknologi.

Publisert

Cennox er for tiden Strongpoint-partner for løsninger innen detaljhandelsteknologi for virksomheten i butikken i Benelux-regionen. Gjennom det nye utvidede partnerskapet vil Cennox bli en verdiøkende videreselger av Strongpoints komplette dagligvare e-handelsløsning med spesielt fokus på «Klikk & Hent» for dagligvareskap og ordrepakking.

Som et tillegg til dette kjøpte Cennox Strongpoints sikkerhetsvirksomhet for kontant-løsninger i 2020, som samtidig understreker det lange samarbeidet mellom de to selskapene.

Glade og spente

– Vi er glade for å utvide partnerskapet vårt med Cennox. Denne utvidede samarbeidsavtalen gjør at vi kan tilby løsninger for detaljhandelsteknologi til flere dagligvareforhandlere, og gi dem muligheten til å levere bedre kundeopplevelser samtidig som de driver nødvendige effektivitetsbesparelser for å sikre marginene, sier Jacob Tveraabak, CEO i Strongpoint.

Det går frem av en pressemelding fra selskapet.

– Vi er spente på mulighetene partnerskapet med Strongpoint bringer og binder oss til å levere gode resultater til våre partnere og kunder. Salget av smarte dagligvareskap harmoniserer sømløst med Cennoxs strategiske visjon om å bli en foretrukken tjenestepartner og markerer et betydelig skritt mot å tilby innovative løsninger og tilby førsteklasses tjenester og teknologier til detaljhandelssektoren, sier Frederiek De Prest, General Manager for Cennox Belgia.