GODT HUMØR: Woohoo-gjengen er godt synlig i SXSW-landskapet. Fra venstre Svein Fagereng (CEO) Sverre Bautz (CTO) og Rune Roberg (COB). Det nye bedriftsnavnet ble bestemt et par uker før konferansen startet. (Foto: Tom Helge Berglie)

Fra olje til matteopplæring

Boreskolen har gjennom de siste 30 årene lært opp de fleste som har satt sine ben på en oljeplattform i Nordsjøen, men på to-tre år forsvant hele markedet. Løsningen var ikke panikk og nedleggelse, men omstilling og ny tro på framtiden.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ