Grønn it må bli mer sexy

Grønn it må bli mer sexy

Mens bedriftskundene har skjønt fordelene med "grønn" teknologi kjøper privatkundene ennå ut fra pris og funksjonalitet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Konsumenter sier at de bryr seg om miljøet og at de er interesserte i å kjøpe mer "grønn" teknologi.

at konsumentene pris dette og på ikke at valg kjøpsbeslutningene, heller for viser sine funksjonalitet. imidlertid grunnlaget og baserer danner Undersøkelser

for Samsungs samling årlige "grønne" frem kom it-løsninger. på Det

strategidirektør, V3.co.uk. David konsumentene de sier idealene, grønne ikke Atferden Samsung til - til følger Steel,

Må skape begjær -

Bedriftskunder miljøvennlige forbindelse kostnader med den derimot datasenteret teknologien. til større med Med økende grad i fordelene investere har grønne i mye skjønt økende i disse kundene er løsninger. å mer i strømpriser villige

og overfor teknologi "grønn" det både privatpersoner for umiddelbart er på i både mener salgsargumentet besparelser Samsung og bedriftskunder beste sikt. energibruk

Nøkkelen for miljø… selge mer inn å

Les om:

Grønn It