Siba lokker med ny Facebook-strategi

Siba lokker med ny Facebook-strategi

Siba lokker med nye tilbud, men først etter at du har "sjekket inn" på Facebook.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Den svenske elektronikkjeden tyr til det velkjente sosiale nettstedet for å få kundene til å "sjekke inn".

Ulempen er sjekket vite får at du du at Facebook. tilbudet gjennom du viser i hva ikke er butikken har inn butikkdamen før

Ny strategi

rabattilbud blant for kreativ. man være gode de - sjef en Bengtsson, Norge et i dette, pressemelding. sier må Å ledd er gi via største, kundene Er Victor i ikke man sjekk-inn Siba Facebook

til sjekk-inn. første Siba som såkalt er den gir hjemelektronikkjeden via kundene tilbud Norge i

markedsføringskrig på mindre mener i en mest mest. de være legger føres - vår i der Som aktørene av penger bransje, nå de markedsføring vi en kreative Bengtsson. må til høres Victor Det forbrukerne, ut Norge å som for

- Morsomt

… Norgessjefen er Siba veldig den i mener nye er med fornøyd og løsningen

It Bransjen