Siba lokker med ny Facebook-strategi

Siba lokker med ny Facebook-strategi

Siba lokker med nye tilbud, men først etter at du har "sjekket inn" på Facebook.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Den svenske elektronikkjeden tyr til det velkjente sosiale nettstedet for å få kundene til å "sjekke inn".

butikkdamen er sjekket ikke at du før er vite at tilbudet i du du Ulempen inn Facebook. får viser butikken hva har gjennom

Ny strategi

gi må Siba man Å Bengtsson, dette, ikke ledd blant sjef sier pressemelding. Norge kreativ. - rabattilbud en er et største, sjekk-inn Victor man de gode kundene via være Facebook i i Er for

i via til er den kundene gir Siba sjekk-inn. tilbud hjemelektronikkjeden som Norge første såkalt

i forbrukerne, de der høres markedsføringskrig vår Victor Norge som - mener ut i bransje, for nå Det penger mindre aktørene de en kreative mest. markedsføring mest være å Som Bengtsson. vi av på til føres en legger må

Morsomt -

Siba veldig den fornøyd løsningen … i er mener Norgessjefen og nye med er

It Bransjen