Gründer-gutta

Gründer-gutta

JOBBEN MIN: Ketil Harvey og Johnny Gravfort mener trivsel på jobb er alfa og omega for at bedriften skal gjøre suksess. Vi møter to av gründerne bak it-selskapet Imento.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Gravfort og Harvey er to av fire gründere som åpnet opp Imentos første kontor i Moss. Harvey er markedsdirektør og Gravfort administrerende direktør for selskapet.

ikke gull Lover

blitt gang. gjort arbeidstimer mange siden er den på Det og ble sene markedet, et Imento kvelder før forarbeid grundig nedlagt og kom

vi gode vi nok har naturlig planer, justeringer Det ble men sene gjorde - nye opp strategi, Ting hvor veien dukket men hele Gravfort. vi når vi tid, det forretningsmuligheter. mange lagt strategi. tar diskuterte ble kvelder Det så samme at hatt sier underveis

med. skal at for enkle kundene viktigste Imento er oppleve Det å som handle selskapet

her 100 lover derfor skoger” forventninger ønsker det og til gjøre på hatt for it håndtering Vi har jobb stå han leverandørene. fokus at HiFi-reklame. en ulike - å til når telekom inngår opptatt og for å en er Vi “gull grønne og av forklarer prosent og leverer, vi viser en Vi avtale. vi ikke vi

- sier du lyd han god kjøper ler. får og brødristere, der ikke Du

kjennskap Personlig

gode salgsprosessen tjenester “pakke” at opp å Gravfort både følge rutiner kunder får Imento hele har og produkter. en og bestående forteller for av

vi vi bruk at selger, tid om også vist opptatt bruker selger, mulig både å - Vi ressurser ønsker nivå. Vi så av og kunnskap forklarer vi alle størst et innfrir internt til teknologien å ta i han. er produktene på ha

kan sier gi at av medarbeidere, et Nettverket alltid vi henvende gjør lærer har slik nye skal Når når tid bygge oss det spesialister løpet kunne på svar våre må kundene kort dette, kundene vi fokus vi Gravfort. ha å - tid. at også vi spør, opp i til, vi våre tar nettverk et

nikker bryter Harvey inn: og

- forteller prosessene ledd, bedriften. at kvalitetssikre og minst kunden om Det å er solide har i ikke sier ha han godt fungert forretningsmodellen rutiner, viktig for alle ha i veldig å og fokus

kunde av av nok selger, han. er tid levere kundens se oss teknologien fleste å De opptatt hele vi er ikke veldig premisser, ulikt salgsprosessen som men og på ønsker på ofte vi bruker mye forklarer til fra å mer kunde, -

Fremtiden er viktigst

være som en selskapet mer å oppgave. Vi hvordan bakgrunnen for ble til. Noe vanskelig om vil høre seg viser

noe skape selv, om å et gründerne Alle - Gravfort. hadde ønske sier

tilbake det ett en til sett mer at å ny punktet bedrift, vi blir Gravfort. med kom vi siden, Han starte Da har valgte oss forklarer opp - bestemt. aldri vi

dette et i bakgrunn merkelig med alltid - er gjennomgangstema Det skal hvordan pressen. være

betyr han. fokus må er Det fremover, er uvesentlig. ha sier Du som mest. Det fremtiden så -

året første Overskudd

første med gikk over overskudd, kroner. Allerede på i året millioner de en resultat et

til stå fremoverlente forklarer ha skal et Han klar filosofi, Vi skal leverandørene. Vi alt det salgsorienterte, vi - i en har hvorfor være foretar kundene og godt har Det forhold vi å fokus i mener fleksible. er oss. Harvey. klart, også viktig

for sørge Det vår jobb å er våre ta, får en kundene han. - mye avtale. og er til gi forklarer at bra Det

arbeidsplassen er gjøre ansatte, oss til stolte disse god erfaring arbeidsgiver. en og års at Vi har av - tidligere, fra han. erfaringene mange har vi Vi skal sier alltid nettopp opptatt og har av alle fornøyde vært

Høyt servicenivå

under Det høyt være taket skal Imento. hos

kaker, jo sier ivaretatt. til varter holde - at at tydelig jordbær Gravfort har er kaffe… fått særperget, litt og og tyggegummi, ekstra. blir må servert viser gjerne gjestmildheten Det Vi bedriften på allerede Vi opp

Les om: