Lexmark er beste skriverprodusent

Lexmark er beste skriverprodusent

Forhandlerne har sagt sin mening. God lønnsomhet og støtte til partnerne er noe av det som gjør Lexmark til Årets skriverprodusent.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

ÅRETS PRODUSENT: I IT-Bransjens produsentundersøkelse har de norske forhandlerne kåret Lexmark til Årets skriverprodusent, med Brother som nummer to og HP på tredjeplass.

produsentene sine Canon. og HP De bedre har andre forhandlere mindre markedslederne på grep enn med ord

produkter, lite salgs- av bredest forhandlerne og gir markedsstøtte. mest Canon for og dårlig utvalg de lønnsomme for prisene er salgbare og men beste hadde

en på er 2009, på service support, også det Ingen på halvdel som hamle og siste service Brother support å Lexmark levering, og med leveringsproblemer vinner levering, fra på verre og vises hadde HP opp tilbakemeldingene på sin er vanskelig forhandlerne. ble i også side på og det av med bunnplassering og totalscore. best som

på noe Ikke dårlig

og evnen sine. å og som at vurderer størst avanse, best får ting, og markedsstøtte produsent dårligst service/support av sertifisering Årets forhandlerne til å var salgstøtte. med det på kan De de opplæring, viktigste kategoriene. årets skryte ikke være noen og uttelling er i levering forhandlerne samarbeide undersøkelse på Gjennomgående på

bedre det også tvil har de enn best over gjort er ingen Men konkurrentene. har om det de når jevnt totalsnitt, at

markedsdirektør år for i Og skal til det tøft Rønning Lexmark. et tro Hans Arvid tross vi

har nedgang med i Det vært etterspørsel, sier - priserodering leveringsproblemer, og krevende han.

de dem. utrolige ressurser forhandlerne med kunden sammen slik vi gå om. å inn på har å det og manuelt vært det med har bedt har grått og har Her i igjen nødvendig til Det samarbeide får hjelpe flere at - til brukt at caser ført

Forklaring

på produsentene fra vurdert undersøkelsen skala ble til 6. 1 11 en på områder I

levering, til service markedsstøtte, Resultatet Områdene er kvalitet, internettjenester, produktutvikling, support, pris i gjennomsnitt. og er avanse, et salgbarhet, sertifisering forhold produktets opplæring. produktbredde, og salgsstøtte,

til på. bedt Forhandlerne viktigst områdene de ulike forhold om å hva vurdere som i at er blitt har er produsentene gode også

Les om: