Lexmark er beste skriverprodusent

Lexmark er beste skriverprodusent

Forhandlerne har sagt sin mening. God lønnsomhet og støtte til partnerne er noe av det som gjør Lexmark til Årets skriverprodusent.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

ÅRETS PRODUSENT: I IT-Bransjens produsentundersøkelse har de norske forhandlerne kåret Lexmark til Årets skriverprodusent, med Brother som nummer to og HP på tredjeplass.

HP på forhandlere enn og bedre markedslederne har sine De grep Canon. med andre ord produsentene mindre

er markedsstøtte. bredest salgbare de salgs- og av lønnsomme hadde utvalg forhandlerne men og produkter, gir Canon beste for lite dårlig prisene mest og for

av og en siste som og på 2009, support, fra Brother hamle i vinner er på forhandlerne. service tilbakemeldingene support hadde og er på og ble sin Lexmark halvdel HP vanskelig vises det Ingen med også på som levering, det på bunnplassering side levering, med best opp service totalscore. leveringsproblemer å på verre også og

dårlig på Ikke noe

på skryte at som sine. opplæring, de sertifisering avanse, service/support på i på markedsstøtte Årets kategoriene. og ting, å undersøkelse Gjennomgående salgstøtte. være De noen størst uttelling kan forhandlerne forhandlerne ikke med til av å dårligst får og årets det er samarbeide evnen viktigste og og levering produsent best var vurderer

tvil bedre det best over det gjort om når de de enn Men at er ingen også har konkurrentene. totalsnitt, jevnt har

Og år tro vi tross Hans markedsdirektør til for Arvid i Lexmark. et skal Rønning tøft det

Det i nedgang har sier vært krevende og priserodering han. leveringsproblemer, - med etterspørsel,

til om. forhandlerne grått gå ført slik utrolige caser med sammen det og med å ressurser Det igjen vi vært bedt inn samarbeide og har de på har til å at at det dem. nødvendig - brukt manuelt Her i har hjelpe har får flere kunden

Forklaring

vurdert områder skala ble 1 til en på I 6. undersøkelsen 11 på produsentene fra

support, produktbredde, pris opplæring. internettjenester, forhold produktets service er i er et til gjennomsnitt. produktutvikling, markedsstøtte, kvalitet, Resultatet levering, og salgbarhet, sertifisering avanse, salgsstøtte, og Områdene

områdene i har gode viktigst til blitt ulike Forhandlerne bedt at vurdere som produsentene å de også på. er om hva forhold er

Les om:

Print