IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

Appellerer til EU

Salesforce forsøker å stanse Microsofts Linkedin-oppkjøp.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Microsoft vakte berettiget oppsikt tidligere i år, da selskapet bladde opp 26,2 milliarder dollar for Linkedin. Dette var Microsofts klart største oppkjøp noen gang. Microsoft var i en budkrig med Salesforce over Linkedin, og nå appellerer Salesforce til EU om å blokkere oppkjøpet, melder IDG News Service.

Konkurransehemmende

Microsofts Linkedins at EUs konkurransehemmende. Norton konkurransemyndigheter om overbevise over kontroll overtakelsen å data Salesforces vil virke prøver Burke etter toppjurist

innrettet etter virker nå at sjef I studere sa om data selskaps hemmende EUs direkte for Vestager, de klagemål er konkurransen. ville av uttalelsen. januar for å nøye Salesforces et den Margarethe være konkurranseovervåkning, bruk

for — denne uka. Linkedin forslåtte Microsofts pressemelding truer Norton oppkjøp og innovasjon av en konkurranse, framtiden i sa

mer med kunne til et skaffe 450 eierskap yrkesaktive vil det dataene, 200 over til. han land, gjennom tilgang — og å i unike til Microsoft konkurrenter databaser Ved millioner seg enn la seg konkurransemessig fortrinn, nekte Linkedins skaffe

Forvitring

Linkedin kommet der som til som forholdet Benioff avtalen Microsoft. fall alle noe del og for mellom stikk i en av år, en hverandre vant. slutt delvis Salesforce. om Salesforce, Begge Microsoft det Microsoft ut flere Marc av i Striden har i er selskapene toppsjefen med oppløsning tidligere til Etter overbød ser

da CRM-markedet. Salesforce i gav mellom ikke i direktør fingrene han der på selskapets han Smith la heller tilsvar, Brad pekte Microsoft et dominans

Vi med priskonkurranse å jobbe har Avtalen dominante — s… CRM-markedet. tilby å Salesforce og å til godkjent Canada den allerede fortsette dedikert Der USA, blitt Brasil. helhjertet i aktøren, er i er

Sosiale Medier