IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

Appellerer til EU

Salesforce forsøker å stanse Microsofts Linkedin-oppkjøp.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Microsoft vakte berettiget oppsikt tidligere i år, da selskapet bladde opp 26,2 milliarder dollar for Linkedin. Dette var Microsofts klart største oppkjøp noen gang. Microsoft var i en budkrig med Salesforce over Linkedin, og nå appellerer Salesforce til EU om å blokkere oppkjøpet, melder IDG News Service.

Konkurransehemmende

data konkurransemyndigheter over kontroll Norton Linkedins virke om EUs overbevise at Microsofts konkurransehemmende. toppjurist Salesforces Burke etter overtakelsen å vil prøver

selskaps nøye studere er januar virker konkurransen. Vestager, Salesforces sjef direkte bruk nå Margarethe den å innrettet konkurranseovervåkning, hemmende om for av de data I EUs ville at etter klagemål sa uttalelsen. være for et

sa og Linkedin oppkjøp av for en Microsofts innovasjon — truer denne uka. Norton konkurranse, pressemelding framtiden forslåtte i

nekte databaser seg eierskap til gjennom i konkurransemessig la og konkurrenter land, dataene, tilgang det kunne 450 skaffe vil millioner til Microsoft fortrinn, unike skaffe et Ved med 200 han Linkedins — over mer seg til. yrkesaktive å enn

Forvitring

med selskapene er del mellom forholdet en Striden og har ser det til i Salesforce. tidligere år, stikk Microsoft. avtalen Marc flere av oppløsning Microsoft vant. Salesforce, toppsjefen overbød ut Benioff for av hverandre slutt Microsoft fall som delvis Linkedin alle en i noe der i kommet som om Etter Begge til

direktør fingrene han der CRM-markedet. i ikke Brad heller i på tilsvar, pekte mellom Microsoft da et han la Smith Salesforce selskapets gav dominans

CRM-markedet. er priskonkurranse Salesforce jobbe tilby Canada dominante Avtalen aktøren, har USA, Vi fortsette er i den å Brasil. Der og til dedikert s… helhjertet blitt godkjent i å — allerede å med

Sosiale Medier