IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

IDYLLEN SPREKKER: Satya Nadella og Marc Benioff i 2014, da Microsoft og Salesforce inngikk et partnerskap. Etter Linkedin-oppkjøpet har forholdet kjølnet betraktelig. (Foto: Microsoft)

Appellerer til EU

Salesforce forsøker å stanse Microsofts Linkedin-oppkjøp.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Microsoft vakte berettiget oppsikt tidligere i år, da selskapet bladde opp 26,2 milliarder dollar for Linkedin. Dette var Microsofts klart største oppkjøp noen gang. Microsoft var i en budkrig med Salesforce over Linkedin, og nå appellerer Salesforce til EU om å blokkere oppkjøpet, melder IDG News Service.

Konkurransehemmende

virke data over toppjurist Burke konkurransemyndigheter vil overtakelsen å overbevise Salesforces konkurransehemmende. etter Norton om Linkedins Microsofts kontroll at EUs prøver

hemmende direkte å Margarethe I etter et er konkurransen. uttalelsen. ville selskaps virker Salesforces nøye de om klagemål Vestager, januar EUs sa data innrettet den for konkurranseovervåkning, for bruk nå av at studere sjef være

konkurranse, i Microsofts denne av og pressemelding — uka. sa Linkedin forslåtte en for innovasjon oppkjøp framtiden Norton truer

450 tilgang Ved med konkurrenter eierskap — skaffe til Microsoft Linkedins nekte seg dataene, databaser vil gjennom fortrinn, til unike å yrkesaktive og 200 skaffe enn i kunne la mer land, til. over seg millioner et det konkurransemessig han

Forvitring

en Microsoft. om Striden Microsoft selskapene kommet toppsjefen hverandre til ser i har og Etter som slutt for av år, som en alle er avtalen overbød stikk tidligere til Salesforce. oppløsning det vant. Salesforce, der med Microsoft flere i Begge fall Benioff mellom forholdet Linkedin noe Marc ut av delvis del i

han dominans CRM-markedet. i på ikke i selskapets da et fingrene mellom pekte Microsoft heller han gav Brad Salesforce tilsvar, der direktør Smith la

å er priskonkurranse har å Canada helhjertet jobbe i godkjent Avtalen er dominante den Vi — fortsette USA, CRM-markedet. i Brasil. tilby blitt aktøren, s… med Der Salesforce og å allerede til dedikert

Sosiale Medier