SER INTERESSE: Dette treffer definitivt en nerve i markedet, sier Kristin Nyberg, administrerende direktør i Twoday, om deres nye AI-agent. (Alle foto: Twoday)

Utviklet egen AI-applikasjon for arbeidsplassen

It-konsernet Twoday har utviklet AI-agenter gjennom flere år. Da de fikk integrert GPT i sin språkmodell revolusjonerte det løsningen.

– Se for deg at du har umiddelbar tilgang til den mest erfarne og kunnskapsrike kollegaen din 24 timer i døgnet, alle dager, hele året. Du får gode og pålitelige svar i løpet av et øyeblikk. Nå har vi teknologi som gjør dette mulig.

Det sier Kristin Nyberg, administrerende direktør i Twoday.

It-konsernet har laget tjenesten twoday AI Agent som er bygd på OpenAI sin GPT-språkmodell. Likevel skiller den seg fra den åpne ChatGPT-tjenesten ved at brukeren selv bestemmer hvilken informasjon den skal fores med.

Kan endre arbeidsfunksjoner

Ifølge en pressemelding fra Twoday kan AI-agenten lastes inn med egne datakilder, der informasjonen ikke blir delt med resten av verden. Dermed skal den kunstige intelligensen kunne ivareta både sikkerhet og personvern. Applikasjonen skal bidra til å automatisere gamle og tunge prosesser, og sparer brukerne for tid, penger og mye manuelt arbeid.

Tjenesten twoday AI Agent som er bygd på OpenAI sin GPT-språkmodell. Likevel skiller den seg fra den åpne ChatGPT-tjenesten ved at brukeren selv bestemmer hvilken informasjon den skal fores med.

Twoday mener at dette kan endre på arbeidsfunksjoner innen for eksempel HR, finans, jus og saksbehandling ved at man kan laste opp lange, interne juridiske dokumenter. Applikasjonen vil behandle informasjonen, umiddelbart kjenne dokumentet ut og inn - og gi sikre og pålitelige svar.

– Vi har utviklet AI-agenter gjennom flere år, og da vi fikk integrert GPT sin språkmodell, revolusjonerte det løsningen vår. Vi implementerer den fortløpende for nye kunder og har sett en utrolig interesse. Dette treffer definitivt en nerve i markedet, sier Nyberg i meldingen.