NÅ SKJER DET: McKinsey sier i en fersk rapport at diskusjonen rundt skytjenester er over. I de nærmeste tre årene vil man gå gjennom et fundamentalt skifte fra å bygge it-infrastruktur til å konsumere it, mener konsulentselskapet. ILLUSTRASJON: iStock
NÅ SKJER DET: McKinsey sier i en fersk rapport at diskusjonen rundt skytjenester er over. I de nærmeste tre årene vil man gå gjennom et fundamentalt skifte fra å bygge it-infrastruktur til å konsumere it, mener konsulentselskapet. ILLUSTRASJON: iStock

Eksplosjon i skytjenester

Kundene er alt for opptatt av detaljene i tjenesteavtalen, og bruker lite tid på å snakke med sin partner. Dermed mister de også målet av syne. Kundene må styre leverandørene bedre.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ