Den nye kundesjefen

Anita Øyen Haugen er nyansatt kundeansvarlig hos Wendia, og ser frem til å bistå nye og eksisterende kunder med overgang til ny plattform.

Publisert Sist oppdatert

Wendia Norge, leverandør av Service Management-systemet POB (Point of Business), har ansatt Anita Øyen Haugen som ny kundeansvarlig (Customer Relation Manager).

I sin nye stilling skal hun være ansvarlig for å videreutvikle kunderelasjoner og utvide og styrke supportfunksjonen, en nødvendig og viktig oppgave i selskapets planlagte vekst fremover.

Øyen Haugen har 12 års erfaring fra forskjellige funksjoner innenfor brukerstøtte, blant annet opplæring, implementeringsprosjekter og som teamleder for funksjonell support, hele tiden i dialog med kundene. Hun kommer til Wendia fra Norian It Solutions, der hun jobbet med å bygge opp brukerstøttefunksjonen i selskapet.

- Vi er glade for å få Anita om bord i en veldig spennende tid. Alle eksisterende kunder skal over på vår nye plattform, POB G6, og nye kunder er på vei inn. Med Anita får vi en mer slagkraftig organisasjon og vi frigjør kapasitet hos konsulentene, sier administrerende direktør Ivar Grong Nesset i Wendia Norge i en melding.

Øyen Haugen har dessuten kjennskap til Wendia og POB, fra brukersiden, og gleder seg til å bidra til å skape gode prosesser i en spennende miljø.

- Jeg har kjent Wendia og POB i en årrekke og det har alltid vært hyggelig å få hjelp derfra, så jeg ser fram til å bli en del av teamet. Jeg liker å hjelpe kunder, og å bygge prosesser og rutiner, sier Øyen Haugen.

Kjenner du noen som har byttet jobb? Tips oss!