UNDERBY: – Med den økte prisbevisstheten risikerer selskapene å underby hverandre i så stor grad at det til slutt ikke dekker omkostningene. Og det er ingen tjent med, hverken leverandørene eller kundene, sier partner Håkon Sæberg fra Simon-Kucher. ( Foto: Simon-Kucher)

Undersøkelse: Internettkunder mer prisbevisste

Norske forbrukere tar det i større grad for gitt at nettet er raskt og stabilt, og ser mer på pris når de velger internettleverandør. Det viser fersk undersøkelse.

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ