FORNØYD: Salgsdirektør Arne Aashildrød i Qlik slår fast at han vinner markedsandeler. De siste offisielle tallene (IDC) han kan vise til, er en vekst fra 18 prosent markedsandel i 2013 til 21 prosent i 2014. 

-- Store aktører har fått en finger i øyet

Salgsdirektøren i Qlik smiler bredt av Gartners siste rapport om markedet for business intelligence. -- Analyse hører til alle deler av virksomheten, sier Arne Aashildrød.

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ