Øl, vin, fotball og sms
Serveringspersonell og VIP-gjester på Ullevaal Stadion skal heretter få beskjeder om utsatte fotballkamper på sms.
Tjenesten er integrert med SuperOffice sin crm-løsningen som UBC bruker. Målet er at det nye verktøyet skal kunne sende og motta raske tilbakemeldinger fra servicepersonell som kun arbeider i forbindelse med kamper og arrangementer. Eksempler er vaktlister, programendringer og generell informasjon. I dag har UBC en tidskrevende metode for koordinering av dette mot flere enn 100 deltidsansatte.
- Sms og e-post løsningen er direkte tids- og kostnadsbesparende for oss. Vi bruker nå mye tid på manuell utsendelse av informasjon og oppsett av vaktlister. Med den nye løsningen vil vi nærmest kunne håndtere dette helt automatisk, og i tillegg vil deltidsansatte kunne gi oss raske tilbakemeldinger, sier administrerende direktør Jack Hemmestad jr. i Ullevaal Business Class i en pressemeding.