Telenor får refs for service

Tidligere Telenor-topp Terje Osmundsen, er så lei at han har skrevet et personlig brev til Telenor-sjef Jon Fredrik Baksaas.

Publisert Sist oppdatert
- Servicen fra Telenor er rett og slett elendig. Det går ikke an å behandle kunder på denne måten, sier Osmundsen til Aftenposten.

Han har bakgrunn som prosjektdirektør i Telenor, men har også vært forskningsattache i Paris, miljøverndirektør i Kværner, NHO-direktør, samt direktør i henholdsvis Saga, Alcatel og Universitetsforlaget. I dag er han redaktør i ukebrevet Mandag Morgen.

Etter at tilgangen til Telenors ADSL forsvant for 12 dager siden, har han flere ganger forsøkt å komme i kontakt med Telenor uten å få et skikkelig svar. Nå er Osmundsen så lei at han har skrevet et personlig brev til Telenor-sjef Jon Fredrik Baksaas hvor han forteller om sine opplevelser som vanlig ADSL-kunde.

Legger seg flat

- Det er bare å bøye seg i støvet og si at sånn skal det rett og slett ikke være, sier informasjonssjef Atle Lessum i Telenor.

Men han avviser at dårlig service er vanlig praksis. På spørsmål fra Aftenposten om Telenor får mange slike klager svarer Lessum:

- Nei, vi får ikke det, så dette kan være et spesielt tilfelle.