SAFER INTERNET DAY: I anledning kampanjen Safer Internet Day har Buypass i samarbeid med Tenk – en del av Faktisk.no, gjennomført en undersøkelse hos norske ungdommer i alderen 15-18 år for å få en oversikt over hvilke problemer de unge opplever på internett i dag. (Foto: VioletaStoimenova/ Istock)
SAFER INTERNET DAY: I anledning kampanjen Safer Internet Day har Buypass i samarbeid med Tenk – en del av Faktisk.no, gjennomført en undersøkelse hos norske ungdommer i alderen 15-18 år for å få en oversikt over hvilke problemer de unge opplever på internett i dag. (Foto: VioletaStoimenova/ Istock)

Gode på research, men kjemper mot desinformasjon

Norsk ungdom føler behov for å sjekke troverdigheten på nett.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ