SAMLET: En rekke av de tunge fagfolkene til Capgemini innen olje og gass er samlet med hver sin kube som er et stikkord for utfordringer og behov. Fra venstre Bård Karlsen, Helene Torjusen, Jens H. Middborg, Per Ivar Nerseth, Ken Olling og Jens Eirik Tengesdal. Å bryte siloer, forbedre brukerbetjeningen og utnytte avansert matematikk for bruk av digitale tvillinger er viktige innsatsområder de nærmeste årene.

Skal hjelpe oljeselskapene forstå data bedre

Presentering av data ved hjelp av tredimensjonal visualisering og virtuell virkelighet skal bidra til fagfolk med forskjellig kompetanse innen olje og gass skal kunne ta raskere og bedre beslutninger.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1. mnd kr 39,-
(deretter kr 195,- / mnd)

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ