KLIKK OG HENT. Viktor Pettersson på Circle K Kiellands plass overleverer en pose ferdigpakkede varer til Mia Cathrine Tveit Stoknes. Foto: Johnny Syversen.

Cirkle K innfører "klikk og hent" på 23 stasjoner

Bensinstasjonen satser på mobilhandel.

Publisert Sist oppdatert

Nå kan 23 Cirkle K-stasjoner tilby "klikk og hent". Det betyr at kundene kan bestille og forhåndsbetale varer via bensinstasjonens nettside før de deretter plukker opp bestillingen ved en Cirkle K-stasjon. 

Circle K gjennomførte tidligere i år en pilot på «Click & Collect»-programmet ved en håndfull stasjoner på Østlandet. 

– Vi er veldig stolte av å være tidlig ute med denne tjenesten i vår bransje. For oss handler det om å gjøre kundens hverdag enklere, og jeg har stor tro på at dette kommer til å bli en populær tjeneste, sier Mia Cathrine Tveit Stoknes, leder innen kategori og butikkutvikling i Circle K Norge, i en pressemelding.

Tveit Stoknes håper løsningen vil føre til mindre kø. Dersom «klikk og hent»-tjenesten slår an, vil den gradvis rulles ut i resten av stasjonsnettet.